To Fringe στο youtube!

7.6.10

H Δικιά μου Ελλάδα!

Στην κρισιμότερη καμπή του χρόνου. Σήμερα, που το παρελθόν φαντάζει ξένο και ανεπανόρθωτα χρεωκοπημένο και που το μέλλον –εάν υπάρξει- θα χτιστεί από ανθρώπους καινούργιους, το Athens Fringe Festival και το Cosmopolitan σας προκαλούν να προτείνετε τα σύμβολα της δική σας Ελλάδας:
Σηκώστε τη δική σας σημαία, συνθέστε τον δικό σας ύμνο, ξανα-φτιάξτε τη δική σας Ελλάδα!
Η πολιτική είναι και διαχείριση των συμβόλων. Πώς θα νοιώσουμε την πόλη πόλη μας, την πατρίδα πατρίδα μας, εάν την εκπροσωπούν εμβλήματα, σχέδια και τραγούδια που έχουν στο παρελθόν καθαγιαστεί μα που τώρα φαντάζουν φθαρμένα κι ανεπανόρθωτα παραδομένα στους έχοντες και τους κατέχοντες; Ως πότε θα ανεμίζουμε σημαίες από νάυλον; Θα παρελαύνουμε υπό τους ήχους μονότονων εμβατηρίων;
Σχεδιάστε την ελληνική σημαία των ονείρων σας. Γράψτε τους στίχους ενός εθνικού ύμνου που θα σας έκανε να ανατριχιάσετε και να ενωθείτε τραγουδώντας τον με τους γύρω σας. Βάλτε του μουσική. Και στείλτε τα μας για να τα προβάλουμε.
Διαλέξτε ακόμα το τραγούδι, την ταινία, το πρόσωπο, την εικόνα και τις λέξεις που σας θυμίζουν Ελλάδα: Clips (τραγούδια και αποσπάσματα από ταινίες) από το youtube, φωτογραφίες και κείμενα από οπουδήποτε από το internet. Δώσετε μας τα links, ή επισυνάψτε τα.
Μας στέλνετε το υλικό με e-mail στο ellada@sinthesis.gr γράφοντας στο subject “Η δική μου Ελλάδα”. Εάν θέλετε, μας λέτε δυο λόγια για εσάς και μας στέλνετε και μια φωτογραφία σας.
Εμείς θα ανεβάσουμε στο site του Φεστιβάλ (www.fringefestival.gr) όλες τις συμμετοχές. Οι επιλεγμένες συμμετοχές θα κερδίσουν δωρεάν εισιτήρια στο Φεστιβάλ, για τους νικητές και την παρέα τους.
Φυσικά, όλες οι συμμετοχές, θα παρουσιαστούν επίσημα στο Athens Fringe Festival, από 16-20 Ιουνίου.



Η Δικιά μου Ελλάδα
Φόρμα συμμετοχής
(αποστέλλεται στο ellada@sinthesis.gr)

Η δικιά μου σημαία.
Ο δικός μου ύμνος.
Ένα τραγούδι που μου θυμίζει Ελλάδα:
Μια ταινία που μου θυμίζουν Ελλάδα:
Ένα πρόσωπο που μου θυμίζει Ελλάδα:
Μια εικόνα που μου θυμίζει Ελλάδα:
Οι λέξεις που μου θυμίζουν Ελλάδα:
Λίγα λόγια για μένα: (προαιρετικό)
Μια φωτογραφία μου: (προαιρετικό)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου