To Fringe στο youtube!

7.6.10

HIGHLIGHTS

Οι δράσεις του Φεστιβάλ χωρίζονται σε δύο άξονες: αυτές που διοργανώνει η ομάδα του Athens Fringe Festival κι αυτές που διοργανώνουν τα άτομα και οι ομάδες που ανταποκρίθηκαν στην ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής στο φεστιβάλ. Με τον τρόπο αυτό διατηρούμε τη φυσιογνωμία και τη λογική των ανά τον κόσμο Fringe Festivals και ταυτόχρονα αναζητούμε την μοναδική ταυτότητά του.



ΜΟΥΣΙΚΗ

Μια σειρά συναυλιών από νέους και ανερχόμενους καλλιτέχνες σε ρυθμούς που ξεκινούν με ροκ ήχους, εναλλάσονται με experimental ethnic ηχοχρώματα και καταλήγουν σε παραδοσιακές νότες σ’ ένα κεντρικό stage στο Κτήριο 56 στον Ελληνικό Κόσμο και σε ένα δεύτερο stage στο Κτήριο του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων (πεζόδρομος Ερμού, πλατεία Ασωμάτων)

Jazz in Fringe
Ένα μαγευτικό μουσικό διήμερο γεμάτο από jazz, blues και fusion ήχους από Έλληνες καλλιτέχνες για πρώτη φορά στο stage του Κτηρίου του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων (πεζόδρομος Ερμού, πλατεία Ασωμάτων): Πέτρος Δραγούμης & minimal fusion band, Αθηνά Ρούτση & Bjork in Progress, Βασίλης Γούζιος Τρίο, Epsilon Groovey Jazz & Blues, Tzoum, Synergy, Lefteris Christofis Group και ο Dimitri Vassilakis με το Trio του.

ΘΕΑΤΡΟ

Σχολεία εν δράσει
Το Athens Fringe Festival εντάσσει στο πρόγραμμά του παραστάσεις θεατρικών ομάδων από το Γενικό Λύκειο Κωφών και Βαρηκόων Αγίας Παρασκευής και από το ΤΕΕ Κωφών Αγίας Παρασκεύης.



Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ)
Ο ΠΕΣΥΘ συμμετέχει στο Athens Fringe Festival με μια σειρά δράσεων και εκδηλώσεων που περιλαμβάνουν θεατρικά εκπαιδευτικά εργαστήρια, ομιλίες, παρουσιάσεις («Όλο το Athens Fringe σε μία ώρα» σε συνεργασία με τις θεατρικές ομάδες που συμμετέχουν στο φεστιβάλ) καθώς και την παράσταση από το Διαπολιτισμικό Σχολικό Θέατρο/ 1ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης «Γιατί άργησα να γυρίσω εκείνο το Σάββατο το βράδυ».

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

ΦωτοΘέατρον
Αφορά στη δημιουργία 2 φωτογραφικών εκθέσεων. Η πρώτη αφορά στην ανάδειξη της κουλτούρας του ποδοσφαίρου και η δεύτερη αφορά στη δημιουργία μιας σειράς 24 αφισών καθεμία εκ των οποίων θα αναφέρεται και θα αντιπροσωπεύει μια χώρα/ομάδα που θα συμμετάσχει στο Μουντιάλ. Το περιεχόμενο της κάθε αφίσας έχει ανατεθεί στο δημιουργικό τομέα 12 διαφημιστικών εταιρειών οι οποίες θα έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο φωτογραφικό αρχείο της Αpeiron.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
"Λόγω Τιμής"
Μια προσπάθεια που ανακοινώνεται για πρώτη φορά από εδώ, και αφορά την ίδρυση διαδικτυακού συνδέσμου με σκοπό την αμοιβαία ανταλλαγή προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς τη μεσολάβηση χρήματος, υπό την ονομασία "Λόγω Τιμής". Περισσότερα στο http://www.logo-timis.gr/ και στο ίδιο το Athens

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου